måste inlägget ha ett namn?

hej. som ja sa har jag svårt att vara aktiv. Men nu sitter jag i sängen och kollar på men girls 2 medans jag skriver här på bloggen med ett glas vatten och mobilen bredvid mig. Jag valde filmen men girls 2 för jag har redan sätt den och har rätt svårt att se samma film 2 gånger så då tänkte jag att jag hade mer tid då att skriva i bloggen och göra alla läxor, ligger efter skolan för har vart borta rätt många dagar sen påsklovet, bland annat för jag vart riktigt sjuk och för jag tagit bort min tandställning och även för att åka till stan en dag, men de skulle vara en hemlis.
 
carola.
2014-05-13 @ 17:49:28
URL: http://cooockiie.blogg.se

HAHAHAHAHAH, mena så klart mean girls




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

coockiie.blogg.se

haha venne va jag ska beskriva

RSS 2.0