hej

jag vet att jag inte laggt up på ett tag men som jag sak är jag dålig på updatera men aja. Hade skolavslutning i fredags så har sommarlov nu. I lördags så var jag på One directions konsert. Hade stå platser. Stod typ 3 meter ifrån dem när dem var där i mitten. Jag är inte ett fan av dem men jag fick biljetterna av pappa, såklart man tar dem :) jag var där iaf med melissa vi åkte halv då men började inte köa först halv 4 typ. sen halv 5 släpptes man i. Konserten var iallafall värt pappas pengar :) förbandet var 5sos som dem flesta nog viste men aja de dröjde as länge innan 1d börja men jag hade inte problem med det för jag gillar 5sos rättmycket men musikvideorna innan var onödiga tyker ja. söndags var jag på pool party. sen har jag nog inte gjort så mycket mer. Idag så ska jag bara chilla är rätt trött och lyssna på musik,film ooch sen hem till pappa. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

coockiie.blogg.se

haha venne va jag ska beskriva

RSS 2.0