majonääs

jaha, idag är de bajs tisdag. Imorgon har jag jävla geografi prov, tränat nada och har inte hängt med på lektionerna. Så bara taga omprov. Förutom provet har jag förhör på klockan och verben på spanskan och jag kunde klockan förut men inte längre, glömt bort allting och verben kan jag värkligen inte habla hablo hables vad betyder vad lixom, onej de e inte bara dem tre de är typ 25 kanske inte vät ja. Men förrutom att va helt oförbered t imorgon så gick de bra på dem tre nationella proven igår, muntliga. Jag har inte direkt problem på prata så de gick nog bra ;) Men idag hade friluftsdag och vi gick till bruket tog typ en timme och sen gjorde vi massa tråkiga saker och åt mat med sona där äckliga mat grejer som dem som lever i tält har, Uaaach, köttbullarna smaka som friterad bajs, inte för jag smakat det men. O makaronerna smaka för skoligt. efter vi gjort allt där skulle vi gå tillbaka till skolan sen när man var frame fick man gå, Jävligt irriterande eftersom jag bor i närheten av bruket så måste jag gå tbx till skolan åt andra hållet och sen direkt ta bussen hem. Skjut mig. Okey där var ja eroniskt jag mena lixom inte att ni ska typ söka up mig o göra de, för de får ni inte. aja, förlåt för stav fel men jag orkar inte gå igenom texten och rätta. bye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

coockiie.blogg.se

haha venne va jag ska beskriva

RSS 2.0